E-shop

Jak a kdy zmrzlinu a vouchery objednat:

1. Níže si vyberte provozovnu, kde si chcete zmrzlinu / voucher vyzvednout, nebo odkud Vám zmrzlinu / voucher přiveze kurýr (max. 4km od vybrané provozovny). Pouze vouchery v hodnotě 1500Kč a více Vám pošleme kamkoli v ČR poštou (detailní instrukce jsou pod provozovnami). Vouchery nelze zasílat emailem. 

2. Vyberte si velikost vaničky 0,5kg nebo 1kg a následně zvolte jednotlivé druhy zmrzlin. Do vaničky 0,5kg můžete vybrat až 4 druhy zmrzlin, do vaničky 1kg až 6 druhů. Nulové ceny u jednotlivých druhů si prosím nevšímejte, platit budete pouze cenu uvedenou u vaničky. Pokud kupujete voucher, vyberte si libovolnou hodnotu z nabídky pod zmrzlinami. 

3. Jakmile je Vaše objednávka kompletní, klikněte na „Přidat do košíku“ a následujte pokyny formuláře. 

Objednat lze v provozní době našich zmrzlináren prostřednictvím systému choice.cz v těchto zmrzlinárnách:

    Objednat zmrzlinu / vouchery z Národní 341/23, Praha 1, tel. 725 556 706    

Objednat zmrzlinu / vouchery z Průběžná 1939/58, Praha 10, tel. 721 022 505

Objednat zmrzlinu / vouchery z Pod Kaštany 236/2, Praha 6, tel. 601 362 794


Zdarma doručení voucherů v hodnotě nad 1.500 Kč na žádost po celé ČR

Pokud si objednáte vouchery v celkové hodnotě nad 1.500 Kč, můžeme Vám je na přání zaslat zdarma na jakoukoliv adresu v ČR prostřednictvím České pošty, s.p. Vouchery odesíláme následující pracovní den po přijetí objedávky. Lze tak očekávat, že budou doručeny do cca 3 pracovních dno po objednání. (Datum doručení závisí od České pošty, a.s., my jej bohužel nemůžeme ovlivnit.)

Máte-li o zaslání voucherů zdarma zájem, zavolejte nám. 

 

Náklady na doručení zrmzliny a voucherů při rozvozu přepravní službou

V případě objednávky, která má být doručena přepravní službou, jsou náklady na přepravu nejnižší tehdy, pokud je objednávka učiněna v té zmrzlinárně, která je nejblíže adrese doručení.

Nedodržení podmínek a prohlášení o omezení odpovědnosti

V případě, že nedodržíte pravidla objednání uvedená na této stránce nebo pravidla systému Onemenu, nebude průběh vyřízení Vaší objednávky hladký a může dojít ke zpoždění. Nepodaří-li se nesrovnalosti vyřešit telefonicky či emailem, Vaše objednávka bude muset být bohužel zrušena. Zaplacené peníze Vám budou vráceny podle podmínek systému Onemenu.

Využíváme systém Onemenu společnosti storyous.com s.r.o., na jehož platformu tato webová stránka odkazuje. Tento systém je nový a pořád se vyvíjí. Proto prosím omluvte jeho případné drobné nedostatky. Věříme, že budou brzy odstraněny. Za fungování tohoto systému, jeho chyby apod., neneseme odpovědnost.